Beauty and the beast

När det är öppet hus på skolan ska vi spela beauty and the beast.. : ) ES1, 2 &3 ska spela tillsammans.. Vi är kanske tio stycken tillsammans.. Och jag ska sjunga.. :P Är helt nervös redan! Det kommer ju att bli hur läskigt som helst! Men jag är ändå glad över att magnus valde en sån låt åt oss, för det är ju typ sånt som min röst är van vid.. Hade killarna fåt välja nån låt så hade det blivit mer problem för mig.. haha, är som inte så van vid att sjunga deras musik.. :P Men men.. Jag får öva och så får jag göra det så bra som det bara går... Och på öppethusdagen för jag försöka, och så får det helt enkelt bära eller brista! xP (Fast jag hoppas ju förstås att det går bra, för om det går jättedåligt och jag skämmer ut mig totalt så kommer jag inte våga visa mig i skolan på ett par veckor.. :P)

image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0