NY DATOR! :D

Vi fick datorerna från skolan idag! Helt kul! :D Haha, har suttot pch skrivit på en läxa hela kvällen på den.. :D Fast jag har itne kunnat gå ut på internet med den nå hemma, för jag orkar inte sitta och ha en nätverksladd, för då är det lika bra att ha den här datorn... :P Och jag kommer inte ut på det trådlösa, för pappa måste typ tillåta att min dator får använda det eller nå.. ;P och han är inte hemma, så jag får väl vänta, hahah! Men det är chill! För jag kan ha den på skolan imorgon! Och resten av alla dagar! Eller, nu blidde det lite fel.. Haha! ;O Men you get it! ; )

Dock är våra dataväskor mkt heta! Not! ;P Men men ,man överlever väl! Jag kan ju kanske ta väskan från min andra dator.. Fast det är ju dock ingen ryggsäck, så det blir jobbigare att bära den.. :P Men men.. Vi får väl se helt enkelt! xD

Förresten, jag har hittat en dålig låt till min läxa! Vi skulle ju hitta en bra och en dålig låt till på torsdag, alltså imrgon.. :P Den braiga låten är  "Key to the universe"  och den är bra för att david sjunger den.. xD Den dåliga låten är  "En midsommarnattsdröm" med hellström.. :P Asså, man kan ju då undra varför han får vara artist överhuvudtaget! :P Men men, jag får tacka honom för det, för nu hjälpte han mig med min läxa! :D


  

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Men Emma, den låten är ju bra!

2007-08-30 @ 19:23:57
Postat av: Emma

Haha, tycker du? Nää, men han sjunger ju så sjukt falskt! :P

2007-08-30 @ 20:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0