Sommaren '07 :D

Har haft lite semester-uppehåll från bloggen nu ett tag.. :P Men jag tänkte sammanfatta min sommar lite.. :P

Sommarens...

*... bästa jobb:
Blir nog att vara mattant i lillstrand, tihi! Roligare än ugglan.. :P
* ... bästa shopping: Svårt.. :P Har shoppat på en massa ställen, men det fanns ju mest i uppsala, så det får bli shoppingstället nr 1 den här sommaren.. ;D
*... bästa musiken: Jag har nött en hel del låtar i sommar, men måste nog säga att det har varit ballader som har varit närmast hjärtat i sommar, även om jag lyssnat på metal, pop, rock, dansband, surfmusik, rap, techno och allt möjligt! :P
*... bästa helgen: OAS!!!! Den bästa helgen i mitt liv, hittills! ;D
*... störst förändring med mig: Utåt är det nog att jag har bytt hårfärg.. Men det har hänt mkt annat också.. ;D
* ... viktigaste person: Det är många som har betytt otroligt mkt för mig under sommaren, och som förstås gör det nu också, haha! Men Sigbritt och jag har haft sjukt mkt kul, så hon blir sommarens person! xD
* ... mest oväntade val: Det är egentligen ett omval, haha! Att jag ska gå estet på gymnasiet.. ;P Kom fram till det ett par veckor före skolstart, får se imorgon hur det går.. ;D Ett annat val jag gjort är att bli vegetarian! xD Har varit lite så där småintresserad av det länge.. ; >
*... (o)smartaste grej: Hmm.. måste nog säga att det var när jag skulle åka inlines och åkte åt ett håll för att sen vända och åka samma väg tillbaka, och jag åkte typ vilse.. xD Men vaddå, jag var ju blond då! xP
*...modigaste grej: Åkte en hel del läskigheter på grönan när vi var där.. :P Och jag är ju typ höjdrädd! xD
*...läskgaste djur: Spindlar! Usch! Är livrädd för dom! Pappa tycker inte att jag är så smart, men det är faktiskt så att om jag skulle gå i skogen och jag fick se en björn och en spindel så skulle jag bli mer rädd för spindeln! xP
*...bästa nya kunskap: Har börjat spela piano! Så otroligt kul! :D


Tihi, nu får ni fråga om det är nå annat ni undrar om min sommar eller nå annat, haha! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0