A hero lies in you.

Lyssnar just nu på låtarna som jag hunnit spela in - Hero och Right here right now. Det låter väl sådär eftersom det inte är färdigmixat med volymen och allt.. Jag hörs inte så mycket på en del ställen, men det är lugnt! Jag ville ändå ha låtarna nu så att jag kan ge bort i julklapp till mormor och morfar! xD För dom tycker ju alltid att jag är bra även om jag itne tar en ton rätt!  ;P

Nu tycker jag att en person ska logga in på msn så att jag kan skicka låtarna till han! xD Men men!


JUL!!!


VI HAR FÅTT JULLOV! Fast det kändes dock mer som påsklov nör jag gick hem, för det är knappt nån snö och så är det plusgrader ute. Not good! Jag vill ju ha en vit jul! ;P Och just nu längtar jag hur mycket som helst till en massa grejs som ska hända lovet! Först imorogn kanske det blir stan och sen disneykväll med gänget! ;D Ku lkul! Och sen lördag är det ärligt talat då accent ska sjunga lite och så tror jag att det dom pratar om kommer att vara intressant, så det blir kul! Söndag ska vi fira jul med morfar, eivor och kanske även marcus och lucas å dom kommer? Det är alltid så mysigt att vara där vid jul! För Eivor är jättebra på att laga mat och så spelar morfar julmusik på dragspelet! :)
Julafton kommer mormor å dom hem till oss. Det ska förstås också bli kul! Julmat, julklappar, Kalle Anka och allt annat! (Har dock ingen aning om vad jag ska  få i julklapp eftersom pappa är för seg för att hinna få tag på nån bas på två veckor, så jag antar att jag får köpa det själv sen, men det är okej! ).
Annandagen tror jag nog att vi ska träffa pappas släkt. Det brukar alltid vara på annandagen eftersom farmor fyllde år då när hon levde, så då har vi fortsatt träffas dom på annandagen. Kanske kommer dom från skellefteå också upp hit då? :)
Sen är det torsdag och jag tror nog att det blir shopping då? Lite röj på mellandagsrean typ! :D Och på fredag börjar livskraft vilket är det jag längtar mest till! Ska bli grymt kul! :D

image183
You're my angel. I wanna do it all for you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0