Affischering, osv.

Idag har vi fixat en del inför julcaféet på torsdag. Bland annat har vi skrivit ut affischer (vilket var en hel historia i sig eftersom vi inte hade någon skrivare och alla skolans skrivare var kopplade till nätverket som inte fungerade på hela skolan p.g.a. nå knas på kommunens server eller nåt, men vi lyckades till slut få fram ett papper som vi sedan kopierade på efs.. ). Vi gjorde 30 kopior att sätta upp på olika ställen på byn. Jag tog 15 och Erik tog 15. :) Jag tog en spark och sparkade upp mot byn. Jag hade mammas skor på mig eftersom mina inte var speciellt torra när jag gått med dom i snön tidigare idag.. :P Och skor som jag inte brukar använda är aldirg bra för mina fötter eftersom jag är expert på att få skavsår! :O Men men, jag tänkte väl inte så mycket på det när jag for, utan jag bara sparkade iväg och började sätta upp affischer lite överallt i byn. Hoppas att många ser det och kommer nu då! :D
efter en timmes sparkande kunde jag knappt gå eftersom jag hade väldigt mkt skavsår.. :P och sen så frös jag en massa också, så jag fick stå i duschen och tina ett tag.. :)

image113

Så här ser våran jättesnygga affisch ut! Fast dom vi satt upp är dock i svartvitt! Men det är fint ändå! :D

Aja, nu ska jag käka lite frukt och sen ska jag soooooooooooooooooooova! Vill sova typ för evigt och glömma bort larmet imorgon! :P Men jag kommer nog att måsta stiga upp 06.15 imorogn ändå.. :P


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0