Andra advent.

Idag är det andra advent och julen kommer allt närmare! Jag har varit på övning inför ett luciatåg idag. TÄnkte egentligen inte vara med i nåt luciatåg, men jag bestämde mig för att det var lika bra att ställa upp på det, eftersom jag inte har nåt annat luciatåg i år, och hitills har det inte gått ett enda år i mitt liv då jag inte varit med i ett luciatåg, och man måste ju följa traditionen för att julstämningen ska komma på plats.


image135

Jag minns när jag var liten och hade en sån här krona på mig. Naaw, saknar den tiden! (:

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart man måste gå lucia tåg!! det är ju hur mysigt som helst!! själv ska jag vara stjärngosse i år tyckte det saknades i körens lucia tåg :D men tyvärr så tog inte våran körledare jo mitt förslag på allvar men han ska få se på torstag när jag kommer med min strut på huvudet^^ han hatar mig redan så jag har INGET att förlora^^

2007-12-09 @ 16:58:43
URL: http://wickeln.blogg.se
Postat av: Emma

Haha! :D Det blir säkert bra! ;D

2007-12-09 @ 17:05:06
URL: http://memmussa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0