Det är slut.

Slut på allt.

Eller inte riktigt allt, men allt jobb med körpärmarna och alla andra förberedelser. Det har ju jag haft fullt upp med senaste veckorna, så nu känns det väldigt tomt. Har haft en hel eftermiddag utan att behöva göra något. Utan stress. Det känns nästan som att det saknas något. Men det blir nog bra med lite ledighet, nu har jag ju i alla fall tid att plugga, vilket kan vara bra eftersom jag har väldigt mycket som ska göras sista veckorna före jullovet, och sen så ska jag försöka skriva klart min låt också.

Idag kom jag fram till en sak. Jag gick hem och tänkte "Jag är glad". Och det stämmer verkligen. Jag är glad. Jag är lycklig. Härlig tanke! Jag tror att jag har börjat se på livet mer positivt. Ta fram det som är bra i vardagen och glädjas över det istället för att bara fouksera på allt dåligt som händer.  Jag kan bli överlycklig bara för småsaker, och det trivs jag med. För det är kul att vara glad. Det är kul att ha kul! 

                                                    image119

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0