En jättekul fredag! :D

Igår hade jag en superbra dag tillsammans med min härlgia kompisar! Först for vi in till luleå för att shoppa sista julklapparna och så.. Det var jag, Viktoria, Erik, Erika, Josefina, Kågge och Julia. Sen även Sara! Vi hade iaf väldigt kul! :D Gillar den där snösprejen som Kågge köpte! Haha, han har ju som sina idéer! ;D Men jag fick iaf vara lite guide till Erik å Kågge och försöka hjälpa dom lite när de skulle köpa julklappar till Ellen och Josefina! :D Experthjälp från den som har svart bälte i shopping! Ojaaa! :D
Sen så pratade vi engelska med varnadra där ett tag. Och Erik sa "Thank you" till en i kassan, haha! ;P Men bästa var ändå detta:

Jag: "Erika, you're not very clever!"
Erika: "Yes I are!"

Haha, tur att min syster är så vääääldigt smart och kan grammatiken i engelska som man lärde sig typ innan man kunde gå.. ;P

Efter stan var det hos ingrid och linnea! Vi hade disneykväll där och såg på en massa disneyfilmer! Nostalgiskt? Ojaa! Först såg vi bumbibjörnarna, sedan Den lilla sjöjungfrun, Askungen, Aladin och halva Pocahontas. (Vi såg bara halva eftersom alla låg och halvsov då. Jag sov. ;P) Men vi hade grymt kul! Det m¨åste vi göra om! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0