Ett lite skruvat luciatåg..

Jag, Erika och Lina bestämde oss för att ha ett litet luciatåg för mama å papa.. Haha, vi hann inte öva nånting så vi bara gick in. "Natten går" var väl den enda låten som gick hyfsat egentligen.. :P Sen så spelade jag piano till nån låt och sen skulle vi spela flöjt. Det gick väl lite som det gick då.. :P  Vi avbröt en massa gånger för vi började bara skratta och Lina skulle ju sjunga till, men hon stod bara tyst, och det blev bara allmänt väldigt fel, men det var iaf kul! Värst var nog nästan när jag och Erika skulle sjunga en acapella låt. Först började Erika sjunga på min stämma, så vi fick börja om. Sen började vi på olika toner. Jag: "Erika, jag tror vi är lite ostämda!". Erika: "Ska vi stämma oss? Sjung ett bess!". Osv. Det blev lite allmänt oseriöst helt enkelt. Men det gör inget! :)

     
                 1.                            2.                           3.                                 4.

1. Sång och spel i vårat lilla luciatåg.
2. Vi spelar flöjt.
3. Erika å jag är väl ändå bara föööör heta? :O
4. Ojaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0