Gravid?

Jag drömde i natt att jag inte visste om jag var med barn eller inte.. Jag var hur orolig som helst! Mensen kom inte då den skulle och allt var bara kaos! Ett plus är ju att barnets (om jag nu var gravid) pappa var hur snäll som helst och jag vet att han skulle bli en bra pappa! Och så skulle vi nog kunna uppfostra ett barn bra tillsammans, men det var ändå så fel.. För han var inte den jag ville dela hela mitt liv med, osv. Så det blev kanske lite tjorvigt.. Sedan vaknade jag mitt i en disskussion om jag skulle göra abort eller inte, och vi kom fram till att det kunde vara bra att köpa grav-test och kolla först för att vara säkra på om jag var med barn eller inte. Allt var bara allmänt kaos! :P

image169

Det skulel kanske inte vara helt fel att ha en sån här liten unge? Men jag tänker då vänta med barn tills jag pluggat klart iaf.. :P För annars kan det lätt bli en aning för krävande... Men men! Ibland kan jag vara riktigt sgen på att ha en lite bebis, typ som nu när jag precis fått en liten jättegullig kusin! <3 Älska!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0