Himlen i min famn.

Jag, Erika och Viktoria ska sjunga "Himlen i min famn" (av Carola) på luciatåget nästa söndag. Och så ska Erika och Viktoria få spela tvärflöjt på den också, på mellanspelaet. Det blir säkert jättefint! Jag ska inte komma och förstöra det med min altflöjt, för seriöst, det skulle verkligen förstöra allt. Men men.. Jag ska i alla fall spela tredje versen, och får väl hoppas att det går bra! :)

                                            image137

 Giv att dina dagar
för bli till andras glädje
Giv att alla möter dig
med kärlek mild och god
Aldrig ska jag glömma
de ord som jag fått höra
Vad som än oss händer
vill han ge oss kraft och mod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0