Ibland önskar jag att jag kunde flyga.

Ibland önskar jag att jag kunde flyga. Bara kunna fälla ut vingarna och flyga bort någonstans. Till en främmande stad, där man är okänd för alla. Att bara kunna börja om på nytt, ge livet en ny start. Tänk att kunna leva precis som man vill, att vara precis som man vill vara utan att någon dömer en för ens förflutna. Att bara kunna lämna all stress, press och annat som tynger bakom sig och leva varje dag fullt ut. Inte behöva tänka så mycket, utan bara släppa alla hämningar och känna sig fri. Livet ska leka. Som att springa barfota på en sommaräng när håret flyger i vinden och man bara vill skrika av glädje, så ska livet vara. Varje dag.

Jag menar inte att jag inte gillar mitt liv. Jag älskar mitt liv! Jag har allt jag behöver och mer än det, men ibland finns tanken på att bara börja om från början där och lockar. Ibland önskar jag att jag kunde flyga.


image114

Sometimes I wanna fly. Far, far away from here.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0