Idol osv.

Emmas hemmakväll som inte blidde någon hemmakväll.

Jag hade faktiskt tänkt att stanna hemma ikväll. Bara ta det lugnt, för det var väääääldigt länge sen jag gjorde det. Sen fick jag veta att det skulle vara hos Petter ikväll för att han fyllde år. Jag tycker om att vara med gänget, men ibland känner jag bara att jag inte riktigt orkar med. Att man kan vara hemma nån gång. Fast det blir ändå inte av, för jag har väl svårt för att stå emot mina kompisar som skriver sms: "Heej! Visst kommer du ikväll? Till Petter! :D". Efter ett par såna sms sitter jag och plattar håret och gör mig färdig för att fara. Haha, jag tycker nog om er för mycket allihop!


Aja, hur som helst. Kvällens höjdpunkt som jag inte skulle klara av att missa var såklart IDOL!!! Eftersom jag knappt har sett något avsnitt blev jag ju i alla fall tvungen att se på finalen! Haha, alla tyckte att Marie var bäst förutom som hejade på Amanda.. Helt seriöst så fattar jag inte hur amanda klarade sig ända till finalen. Hon sjunger falskt nästan jämt. Visst, hon sjunger ibland bra när hon hittar rätt tonart. ^^ Jaja, jag röstade i alla fall ungefär hundra gåner på Marie, för hon är helt klart den bästa som varit med i idol hitills. Jag menar hur kan man sjunga Celine Dion, Mariah Carey och Whitney Houston låtar och låta bättre än originalen? I don't get it. Hon skulle kunna bli hur stor som helst med andra ord! :D

image120

Marie är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0