Jag har ett beslut att fatta.

Jag funderar på att ta ett drastiskt beslut och kasta ut skrivbordet från mitt rum. Det tar alldeles för mycket plats och jag använder det inte mer än som avlastningsyta för en massa grejer så det är alltid fullt med en massa grejer. Om jag tar bort skrivbordet har jag ju plats med en till byrå som jag kan sätta grejer i och som jag kan ha min cd-spelare på.
Jag behöver ju lite mer plats i mitt rum eftersom det är så litet, och nu ska jag ju byta ut min synth mot ett riktigt piano, jag ska skaffa en bas och förstärkare och sen så ska jag börja om att spela fiol (ska bara köpa nya strängar, för dom "funkar" inte längre.. ) och så spelar jg ju även altflöjt, så det kommer att bli fullt med insrument och noter i hela mitt rum.. haha, men detär ju så jag vill ha det så! :D



Jag vill ha en bas i julklapp! :D Annars köper jag en själv! (:

Kommentarer
Postat av: marie

Det är inte så nödväntigt med skrivbord , har jag kommit på! Fast för vissa kanske det är det.

2007-12-08 @ 22:43:06
URL: http://maarieryden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0