Jag läste dina tankar!

Jag och Joo var ute och gick för ett tag sen.. ^^ Vi svamlade väl mest på, eller vad tycker du, Johanna? ;P Men kul kul! Johanna har gett mig snabbkurser bland annat i hur man ska svara i telefon. I framtiden ska jag svara
: "Hej, det här är Emma Anna Margareta Karlsson på *adress*. Mitt mobilnummer är: 073- 837 40 85. Vem är du?". Men det har inte ringt någon än, så jag har itnte hunnit svara så än. Men men!

När vi skulle skiljas åt vid min korsning sa vi samtidigt: "Hårinflammation" (fråga för övrigt inte varför vi sa det, för jag orkar inte förklara det nu, men iaf). Sedan var våran konversation ungefr så här:

J: Jag läste dina tankar! Haha!
E: Nej, jag läste dina tankar!
J: Haha, men det är ju jag som har boken!
E: Vilken bok? Eller jag menar, det var min bok!
J: Ja, men jag snodde den ju!
E: Jaha, men då vill jag ha tillbaka min bok  nu!
J: Okej! Fånga!
Johanna kastar iväg den osynliga boken, en den ville inte landa utan flög iväg upp mot himlen till stjärnorna istället..

Aja, vi har iaf väldigt kul! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men såklart vi har kul! :D Joo, vi svamlade på litegrann;)

2007-12-20 @ 09:34:13
URL: http://johannaofcourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0