Julafton!

Måste bara börja med att säga att jag har en del rätt så speciella släktingar.. Som min gammelmormor. Igår när hon kom ville hon inte komma in i vardagsrummet eftersom "det var så mkt främlingar där inne". Hmm.. Det var ju bara släkten? eller såg hon andra? Och sen när hon kom in frågade hon mig: "Vad heter du då?". Hon kände inte igen mig eftersom det var fyra år sedan vi sågs sist (kan det ha varit.. två måndader sen kanske?) och att alla hade blivit så SMÅ! Hmm.. Släktingar är ju väldigt bra på att säga "Så stora ni har blivit!" Inte små. Men men, så kan det vara! ;)

JAG FICK FÖRRESTEN EN BAS! Emma goes överlycklig! ;D Trodde verkligen inte att jag skulle få det så jag blev helt förvåmad! Så nu kommer jag att sitta och spela bas hela lovet! :D
Sen så fick jag en massa annat också, men jag orkar inte skriva allt nu.. :)

     
          1.                               2.                                  3.                                 4.

1. Tomten (papa)
2. Min bas! Det är en eastone! :D
3, Alva sover hos mig! <3
4. Heej heej! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Trevligt trevligt! :D

2007-12-25 @ 15:10:48
URL: http://johannaofcourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0