Julcafé!

Ikväll blir det julcafé och det kommer att bli så grymt kul! :D Det har varit massor att fixa och en massa samtal med en massa folk, men det har varit jättekul! Igår var jag på efs nästan hela dagen och fixade en massa.. (: Först efter skolan, då var jag och Erik där ochkopierade lite noter och sånt så vi har på julcaféet. Sen hann jag faktiskt vara hemma i nästan en timme! :O Hann faktiskt äta middag hemma innan jag skulle tillbaka till efs och vara med på dramagruppens avslutning! VI hade jättekul! Vi fikade och svamlade på en massa, och det var grymt kul! Vi kollade i Johnnys kalender för vi skulle planera lite inför nästa termin.. Då ska vi blandannat vara på folkan och göra något framträdande. Johnny pekade i kalendern: "Här har vi då folkan" på den dagen vi skulle vara där. Erika:"Men var är ingången? Är det här vägen utanför?" och pekade i kalnedern. Jossan: "Hur ska alla rymmas i din kalender?" Sedan barkade det väl en aning, och vi höll på att dö.. :P Sen skulle vi vara med på juldagen på nå, men vi funderade på att skippa det, då sa Erika: "Men vi får inte ta bort juldagen, för jag vill ju ha påskägg! ". Vi är mkt seriösa, oooojaa! xD
Efter dramagruppen fixade vi inför julcaféet. Det hade varit "Café Mötesplats" på efs, det är en samling för invandrare som kommer och umgås och har trevligt, och dom hade flyttat undan bänkarna åt oss! tack tack! :D
Jag, Erik, Oscar, Emmy och Erika fixade med bord, stolar, dukar, ljus å sånt och det kommer att bli hur mysigt som helst ikväll! :D
Efter det skulle jag och Erik fixa klart det sista med noterna och sen gick jag hem.. Vi var klara på efs vid halv elva och jag kom hem elva.. :P Somnade för övrigt halv ett igår för jag skulle duscha å sånt när jag kom hem.. Men men, jag är lite okoncentrerad och frånvarnade idag, men det är chill! Får hälla i mig en massa kaffe om jag hinner före julcaféet, så jag överlever kvällen, för det kommer nog att bli rätt sent ikväll också med all städning å de! Men det är lugnt, för det här är en grej som verkligen är värd att satsa på! :D

      
              1.                                2.                                   3. 

1. Har gjort knäck och strutar som ska säljas på julcaféet! :D KÖÖÖÖÖÖÖP! :D
2. Jag har öppnat luckan till mobilen 123456 gånger! Coolt va?!? :D
3. Vi fixade inför julcaféet! Tänkte lägga in fler bilder, men det segade.. :P
 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0