Julkonsert!

Ikväll blir det julkonsert! Jag ska spela altflöjt med brasset.. Får väl se hur det går.. :P Egentligen borde jag väl stanna hemma och plugga, men jag orkar inte.. Får göra det nån annan kväll istället.. Eller natt kanske det blir.. Har ändå inte kunnat sova så bra på sista tiden, så då kan jag ju lika gärna plugga under natten, eller hur? :)

Hur som helst, julkonserten går förhoppningsvis bra! (: Fast det känns ju en aning drygt att måsta sitta och lyssna på alla småbarn som precis när sig att spela flöjt. Och så r det kanske tio som spelar blockflöjt samtidigt varav en spelar rätt och de andra spelar falskt. Men men, det är väl förstås spännande för dom att spela inför folk, jag minns ju själv hur det var på den tiden.. :P Fast jag spelade inte flöjt, jag spelade fiol. Det låter bra om man kan spela, men om man inte kan - usch.

Jaja, får väl spela på och hoppas på det bästa!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Emma, du måste sova! haha;)

2007-12-11 @ 18:55:55
URL: http://johannaofcourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0