Så kan det gå!

Jag har precis vaknat efter att ha somnat på soffan. Jag fattar inte hur jag lyckades somna där eftersom min familj inte är den allra tystaste! :P Men jag sov  i alla fall i drygt en timme innan mamma kom och skakade liv i mig. Oj oj, det kanske inte är så bra att vaka när man redan är nog trött för att man är förkyld? :P Inte för att jag vakade hela natten, men halva.. :P Usch vad jag är trött! Tror att det blir att stanna hemma från skolan för mig imorgon, för jag är nog inte 100% frisk direkt och så trött som jag är får jag ändå inget gjort.. Men då åhar jag ju studiotid och jag vill verkligen hinna spela in den här låten också innan jul.. Aja, får väl se hur det blir imrgon..

Men nu måste jag plugga, och så ska jag försöka se Medium samtidigt.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0