Shopping!

Har varit i stan idag och shoppat lite! :D

   
                 1.                                2.                                3.

1. Var med mama å picks. (:
2. Men vem är det här? :O
3. Hehe, skrivde på rutan.. ^^



Okej, det här köpte jag:

       
             1.                             2.                               3.                               4.


     
               5.                                   6.                           7.                                8.


1. En svart klänning som jag ska ha på jul/nyår. :) Från H&M!
2. Och ett bälte i guld att ha till klänningen.. Och så ska jag ha ett långt guldhalsband till också. :)
3. Såklart man måste ha en röd bh på julen! :) Från lindex!
4. en bodylotion från Juice. Den luktar mango å peach! Mmmmm! (Jag vet att jag inte borde köpa mer bodylotions för jag har säkert 20 redan, men den här luktade för gott så jag kunde helt enkelt inte låta bli! ;P)
5. Hårinpackning från Professional HairCare. Dom inpackningarna är hur bra som helst! Luktar underbart och är super för håret! Dessutom var det extrapris idag så den kostade bara 55 kronor, och då går det ju inte att motstå! :D
7. T-shirt från gina med tryck. Text: Capre diem!
8. Nya örhängen! Det ena är med noter, det andra med en gitarr! Älska!! :D


Sen så köpte jag lite julklappar också, men vad jag köpte kan jag ju inte avslöja här eftersom de som jag köpt julklappar till brukar läsa min blogg! ;) Och så har jag köpt lite mer örhängen och så nå mouse från garnier. Perfect shopping-day! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0