Terminsuppspelning osv.

Idag hade vi terminsuppspelning på skolan, på ensemblen. Det var alla skolans musik-estetare och kulturare som var med och vi skulle spela upp våra huvudinstrument och biinstrument.. Vilket innebär att jag sjöng och spelade piano.. Det gick väl sådär.. :P Har ju varit förkyld så min röst är för tillfället inte världens bästa, men men, jag tog mig igenom låten och klarade mig undan med bara några falska toner. Så det funkade väl iaf.. Och det gick bra att spela piano också! Jag spelade faktiskt rätt hela tiden! Haha, det var ju bra! :D

Sen, direkt efter det dära så hade jag franskaprov.. Det gick nog halvbra.. Eller det gick väl minst vg skulle jag tro.. Haha! ;D Men det är ju rätt så mkt halvbra.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0