Utvärdering av 2007 ;)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Haha, jag har gjort mkt saker i år som jag aldrig gjort förut.. Både bra och dåliga grejer.. :P

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Eftersom jag inte kommer ihåg vad jag hade för nyårslöften (hade jag ens några?) så tror jag itne att jag hållit något.. ?

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Daniel och Linda! ;)

4. Dog någon som stod dig nära?
Många har dött under året.. Det är faktiskt ovnaligt mkt som hänt under hösten.. Men ingen har stått mig speciellt nära..

5. Vilka länder besökte du?
Har faktiskt bara varit i sverige i år ;P

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Ojaaa! ;)

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
19-21 juli ;)

8. Vad var din största framgång 2007?
Eh, jag vet inte?

9. Största misstaget?
Haha, mkt.. ;P

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har varit förkyld? :P

11. Bästa köpet?
Hmm.. Ingen aning.. Har väl mest köpt kläder, smycken, väskor, osv..

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Fortfarande kläder, smycken och väskor.. ^^

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
En massa har gjort mig glad! Nu är jag ju glad typ jämt så.. :D

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Ojj.. Jag lyssnar ju alldeles för mkt på musik för att kunna ha nån speciell låt?

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och faktiskt.. ^^

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Umgås med folk.. Fast det har jag ju gjort rätt mkt.. Hmm.. Äh, jag vet inte?

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
slösat bort pengar oh tid..

18. Hur tillbringade du julen?
Har inte tillbringat julen än! :P men det blir med familjen och nåra släktingar iaf!

19. Blev du kär i år?
Joorå! ;)

20. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Fest med tjejkompisar! :D Vi hade grymt kul!

21. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Joo, det gör det säkert.. Men ett år måste ju innehålla både bra och dåliga stunder, eller hur? :)

22. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Hmm.. det har väl förändras en del under året.. Men jag för tillfället min egen stil och det trivs jag då bra med!

23. Vad fick dig att må bra?
Vänner och musik! ;)

24. Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha, det du!  xD

25. Vem saknade du?
Ingen speciell vad jag kommer på nu..

26. De bästa nya människorna du träffade?
Har träffat en massa nya människor som jag tycker jättemycket om! <3

Kommentarer
Postat av: Fegon **

Tänkte bara spendera lite tid till att lägga kommentarer hos intressanta bloggare. Eftersom att man alltid blir så glad av en sådan:) Hoppas du har en trevlig dag. Och vilka tre saker önskar du dig mest till Jul? du kan svara i mitt inlägg om du vill.

Sköt om dig

2007-12-19 @ 08:46:46
URL: http://fegon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0