Vad är det här för bruttor som smyger omkring?

Idag hade vi friskvårdsdag på skolan och jag och Johanna pysslade och så.. Vi gjorde marsipangrisar, lite julkort och lite allt möjligt helt enkelt.. Och när vi hade lunchrast gick vi till biblioteket där jag lånade en körbok och en bok där man lär sig att spela bas. Hur som helst, på väg tillbaka till skolan kom en man bakom oss, han var kanske i 30-40 års åldern, och sa " Vad är det här för små bruttor som smyger omkring?". Jag svarade med ett litet skratt för jag hade ingen aning om vad man ska svara på en sån fråga. Och sen gick han ett par meter bakom oss nästan hela vägen tillbaka till skolan. Jag höll väl ungefär på att dö av skratt och försökte istället att föra ett någorlunda normalt samtal med Joo. Men men, det var iaf kul! ;D

Lite bilder från idag:

   
                1.                                 2.                                 3.

  
               4.                                 5.                                  6.

1. Jag ritade Accent! ;D Hahah, ser ni ve msom är vem? (Och förlåt om hårfärger är lite fel å så, men jag hade itne så mkt olika färger att välja mellan så.. ;P)
2. Em&Jo på pysseldagen!
3. Johanna gjorde en rosa slnga i mitt hår med nåt spray som var till för trä och metall! :O Haha, men det blev rätt snyggt ändå!
4. Johanna tycker att det är väldigt gott med trälim! Hmm.. Undrar om man blir lite hög om man dricker för mkt? ;P
5. Joo tog en bild på pysselbordet och jag ville ocksåsynas lite. Och jag har snyggaste minen, jag vet! xD
6. Min bild på mig och Lina är klar! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Japp, så var våran dag! :D

2007-12-19 @ 17:17:35
URL: http://johannaofcourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0