Det kliiiiar!

Ååå, jag håller på att bli galen på det här, det kliar så sjukt mkt! Tur att det bara vara i typ en timme då..
Vad är det som kliar? Jag håller på att bleka utväxten i mitt hår, så att jag får samma hårfärg överallt.. :P Tror dock att jag är en aning allergisk mot det här starka blekningsmedlet, eftersom det känns som att nålar sticker i huvudet hela tiden. Aaaoow. Men men, det blir i alla fall bättre sen när det är klart, för jag hade en hel del utväxt. Man måste ju vara sommarblond nu när det bara är ett par veckor kvar till semstern! xD¨
Har gjort blonda slingor i mammas hår också, men det kommer ju att bli orange eftersom hon har väldigt mörkt hår nu, nästan typ svart.. :P Men men, hon ville testa, så jag hjälpte henne bara ju.. :P
Nu längtar jag bara efter att få skölja ur det här ur mitt hår! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0