Första inlägget på min nya dator!

Joo, jag har fått igång min dator nu, jag har laddat hem msn, och jag ligger ute i trädgården och är ute på internet med nån grannes router.. xD Haha!
Det är helt sjukt varmt idag, så man orkar inte´vara ute så länge.. :P Men men, jagska berätta om min helg!

I fredags, midsommarafton, var vi några från gänget på lillstrand och badade och grillade.. Detr var sjukt kallt i vattnet! Sedan for några hem till oss, och vi såg film, sjöng karaoke och hmm.. pratade typ.. (Alla är förvånansvärt bra på att snacka skit, om jag ska vara ärlig.. :P ) Somnade vid fyra, och pappa kom ner till mitt rum vid nio morgonen efter och väcke mig.. Grr..

Igår var vi på konfirmation.. Min kusin Marcus konfirmerade sig, och det gjordäven några kompisar till mig.. Det var kul! Dom var på samma läger som jag var på när jag konfirmerade mig.. ;) Idag ska vi fara på konfa-middag hos Marcús och dom.. Det blir säkert skoj.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0