Friday! :D

Fredag idag, vilket innebär att det äntligen blir helg! Fast det har varit rätt kul på jobbet också! ;D Haha, det är en gubbe på typ 90 år som är kär i mig xD Haha, han ska alltid kommentera hur fin jag är.. :P Det är ju trevligt med komplimanger, haha!

Ikväll ska vi träffas lite folk och hitta på nåt skoj.. =) Sjunga, spela gitarr/piano, gå och hyra nån film kanske och bara chilla typ.. =) Det ska bli skoj, för det känns som att det var längesen jag träffade domm.. Det var faktiskt två veckor sen jag träffade några av dom.. Men men, vi får väl se vad vi hittar på för nå.. :P Skriver mer sen ikväll, eller  imorogn.. (Märkte att jag skrev "imorgon" fel, jag lyckas alltid göra det ju.. :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0