Glad-dag xD

Idag har jag haft en gladdag! En sån där dag när det känns som att allting bara går så bra typ! Man är glad och tar allt med en klackspark! xD Visserligen var jag lite seg på morognen, men alltså, vad kan man förvänta sig om man måste vakna halv sex för att göra sig i ordning för jobbet? Hur som helst så blev det en bra dag! Det kan finnas många orsaker till det.. Typ att vädret var omväxlande med uppfriskande regn och härligt solsken (solen hade i och för sig kunnat varaframme lite längre, men nu ska vi inte klaga här!). En annan grej var nog meddelandet som jag fick 12.02 idag! Det stod att mitt paket har kommit fram till OKQ8 :D Det är alltså min datorsom har kommit nu! Ååå, vad kul det ska bli! Vet dock inte hur jag ska göra med bredband och sånt.. Pappa för väl köpa en rooter så kanjag iaf vara ute på internet hemma.. =)
Vet inte när jag kan hämta datorn, för först måste jag till banken, och sen så måste både jag och pappa fara till ok.. :P Men det löser sig! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0