Karneval och examen

I torsdags hade vi karneval på skolan, precis som vi haft tidigare på torsdagen innan examen.. ;P I år var våran klass utklädda till prinsessor, och killarna var faktiskt riktigt söta.. ;D Johan fick pris för största ballongerna, haha.. ;P Men det var faktiskt riktigt kul och om man tänker på att det var typ sista gången vi gjorde något sånt med klassen känns det lite vemodigt och så där.. Det är så mkt blandade känslor liksom..

Och så var det ju examen igår då.. Jaa, what to say? Det gick ändå bättre än väntat.. Grät inte lika mkt som jag trodde att jag skulle göra, tror inte att jag har hunnit fatta allt riktigt än.. Och när jag och Linn sjöng gick det också rätt bra.. Asså, det hade ju kunnat gå bättre, men jag tyckte ändå att det var helt okej.. ;P Och en positav sak var rektorns tal, det var inte alls långt i år.. =)
Efter att vi varit i kyrkan samlades vi utanför och tog kort och sånt.. Dessan passade på att tacka ocss för de här åren som hon har fått vara klassföreståndare för oss och när hon började prata om att hon kommer sakna oss så himla mkt och pratade om allt vi delat tillsammans i klassen - bra och dåliga dagar - då började hon gråta och jag var inte sen med att hänga på.. Jag kommer att sakna klassen OCH lärarna.. Men jag har bestämt att jag ska ordna en klassträff på typ tio år.. :D Haha, det var nån som frågade om vi skulle ha en klassträff och så scvarade en annan "Det fixar säkert Emma", och jag typ bara haha, okej, för jag har faktiskt funderat på det jättelänge, och jag vet att jag kommer att göra det om ingen annan hinner före..

Efter att vi avslutat fotograferingen och allt for jag med johanna till smultert och åt lunch där.. Det var gott! xD Sen fortsatte dagen och jag hann väl egentligen göra en hel del.. Sen tältade vi på natten.. Mitt i natten var det jättekallt i tältet och på morgonen kokade vi typ av värmen.. ;P Men men, det var kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0