Bakning

Idag har jag bakat nå bröd (som är i ugnen nu) och nå citrus rutor.. Det har gått ganska bra, men jag bakade det samtidigt, så det blev lite stressigt när jag skulle baka ut bröden och sätta fyllningen i rutorna samtidigt, haha.. ;P Men det funkade och nu har jag bara en plåt med bröd kvar i ugnen. Kanske ska baka nån långpannekaka också, nu när jag ändå är på G.. =) Så kan vi ha lite eftermiddagsfika hemma när Lina och Linus kommer hem från skolan. Och nu har Erika och pappa kommit hem från frankrike förresten. Erika har gått omkring och sjungit Voulez-vous coucher avec moi, ce soir på ett kloster, haha, bra gjort.. ;PIkväll ska en massa folk sova över på lillstrand.. Vi kanske grillar och så också, det är ju kul.. =) Doc inte lika kul att spela brännboll, för jag är verkligen sämst på det.. Bollsporter är väl inte riktigt min grej.. Men men , det hör sommaren till, och snart är sommaren här (även om det bara regnar hela tiden här.. snön försvinner, regnet kommer, fast vem vet, vi kanske får en varmare grönare sommar då?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0