I told you so

Jag brukar inte använda uttrycket "I told you so", men asså melodifestivalen igår... finns inte ord.. Det fanns ju typ inte ett enda bra bidrag! Eller några låtar var såna som man kan tänka sig att lyssna på annars, men som inte passade in i esc.. Ojojojojojojojojoj vad det har barkat asså! Det var ju bara skämmigt med the ark som bara fick poäng av grannländerna! Nu måste vi kvala nästa år igen! Vad tycker ni, ska vi ta med carola igen så vi kan vinna kvalet och får sjunga i esc? Är det vad som krävs? Om ett till bidrag i the ark stil vinner sveriges uttagning nästa år så är det ute med oss! Jag kanske borde ställa upp och sjunga lite själv i melodifestivalen? Haha! Det skulle vara kul att prova på nån gång, men jag vill inte sabba för sverige nu när vi redan ligger så dåligt till.. : / Varför kan det inte vara med bra musik i melodifestivalen? Det har blivit som en tävling om vem som är mest unik och utstickande och vilka som har minst kläder på sig (dock var årets esc ovanligt pålätt, grattis till framgången alla som hade nåt på sig! xD). Det är som att det inte längre handlar om vad som är bra musik.. Det är ju väldigt dumt när det är en melodifestival.. Dom borde anorda nån mer tävling i europa med folk som verkligen kan sjunga tkr jag.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0