Måååndag

Har haft en rätt slapp dag faktiskt.. På morgonen kom vi med en massa förslag om vad vi kunde vara på karnevalen, och nu står det mellan två: Prinsessor eller killar=cheerleaders och tjejer=hockey/fotbollsspelare eller nåt.. ;P Haha, hur som helst får killarna ha klänning/kjol haha! =) Men vi har ju vunnit alla år hittills, så då måste vi klä ut oss bra så vi vinner i år med! xD

På no:n orkade ingen göra nåt så vi lekte lite lekar, haha, det var faktiskt rätt kul ändå.. ;P Sen efter lunchen hade jag och Linn sång lektion och kör.. Sjöng lite låtar som vi ska sjunga på examen.. Vi har en egen låt och så har vi understämman på en annan låt.. Tror att det kommer att bli rätt bra faktiskt.. =)

Efter skolan träffade jag Felix på järnvägscaféet och vi satt och pratade ett tag och så.. : ) Och nu när jag är hemma har jag skrivit klart min biografi om William Shakespeare, haha, får se om den funkar bra.. =P Ska lämna in den imorogn.. Imorgon får jag kanske veta vad jag får för slutbetyg i fysik också.. Skulle vara kul att få behålla mitt mvg.. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0