Min måndag ^^

Har haft en väldigt bra dag egentligen.. =) Har varit frisk nog att vara på skolan, och jag gar saknat att träffa alla, även om jag bara varit sjuk i en helg.. =P Har typ inte gjort något på hela helgen, förutom igår då, när Johanna kom förbi och vi gjorde fruktsallad med nån sås till och tittade på en film och så..
Hade sånglektion idag, det är alltid så kul att sjunga! Fast jag var väldigt hes och kunde inte riktigt komma upp till alla toner och så där, men men.. Sen hade vi kör, och samma sak gäller väl typ där också då.. Gick inte riktigt bäst att sjunga, men det är okej.. haha! Går säkert bättre nästa vecka när min röst är mer i form..

Efter middan for jag ut och åkte inlines och lyssnade på mp3, det var verkligen jättehärligt! Måste börja åka mer inlines! xD

Nu ska jag kolla om det finns nåt bra att se på TV:n.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0