Min väldigt roliga stressiga dag?

Har typ inte gjort något idag, det är det som är så tråkigt med att vara sjuk, det finns ingenting att göra.. Man kan inte fara bort och vara social med nån och man kan inte göra typ nåt.. : / Orkar inte vara sjuk längre!
Men jag har faktiskt haft på en ansiktsmask och sånt, och jag kanske ska se nån film och skippa svensk text, då lär man sig ju lite också.. Det är ju inte helt fel att använda tid då man ändå inte gör något, till att lära sig nåt.. Det är ju bra.. ;D Sen när min brother kommer hem från alca kanske vi tar fram chips och sånt och så är kanske han lite social med mig.. ;P Det är ju så tråkigt att vara själv juh..



Passar jag i rött? Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0