Sista onsdagen

Har precis varit med om sista onsdagen på älvåkraskolan! Ååå, så härligt det känns! Onsdagar har varit drygaste dagen hela året, men nu har vi inte det nå mer.. Det känns helt bra faktiskt.. ; )
Hade sista bildlektionen i hela mitt liv idag! Tycker ju om att måla att så, men jag är väl inte så duktig på det, och jag tycker inte om att känna press på att måla nåt bra för högra betyg och så.. Så nu har jag inte nå mer bild.. Ska ha musik nästa år, för det är ändå det jag är mest intresserad av! Skulle dock inte kunna gå estet eftersom jag vill ha en bredare utbildning och så.. Men tänkte ändå lära mig att spela piano och lite mera gitarr.. Kanske hinner med det under sommaren.. :D Tänkte skaffa en keyboard snart, för pianot vi har i vardagsrummet kan man ju inte spela på när  nån ser på tv.. :P Men det är chill ju.. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0