Sjuuuuuuk

Hemma, sjuk, har tråkigt, vill göra nåt, vet inte vad. Så ser min dag ut, och än har den bara börjat! Eller, gårdagen har väl knappt slutat, har inte kunnat sova mkt i natt pga förkylning. Har jättesvårt för att andas när jag är förkyld.. :/ Men men, det får väl funka det med.. Bara jag är frisk typ... imorogn... :P Tänkte fara och åka lite inlines då för första gånge i år.. Det är ju så himla kul, och nu är det tillräckligt mkt sommar för det tkr jag.. ^^ Haha, sen kommer jag att åka varje dag (inte riktigt :P men det ser bäst ut att skriva så tkr jag.. haha) och bli värsta proffs på att åka, så ni kommer inte att kunna se mig för jag åker så fort förbi.. ^^ Hihi, när tror ni att jag lyckas med det? Får nog träna en hel del ju! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0