Slut

Nu var det länge sen jag skrev här, men jag har haft så fullt upp! Sista veckorna i skolan innebär en del prov och så eftersom lärarna måste veta vilket betyg man ska vara värd att få.. Tycker att det är dumt att en del lärare bara går efter proven, och inte hur man arbetar på lektionerna när de sätter betyg.. Men men, ingen idé att klaga egentligen..

Det är sista veckan vi har "vanlig" skola nu.. Känns både kul och lite tråkigt ftersom jag kommer att sakna min klass så himla mycket.. Jag har ju gått med dem i nio år (vissa bara 8 år, och en del har kommit med i klassen under åren). Imorgon kommer jag att ha mitt livs sista bildlektion, eftersom jag inte kommer att ha med bild nästa år.. Idag hade jag min sista sånglektion med Anna-Greta, fast vi kommer att öva mer under raster och så, eftersom vi ska sjunga på examen..
Men alltså, fatta känslan asså! Det går ju så fort! Man hinner inte riktigt vara med... Och allt har ju sitt slut, man kan ju inte gå i skolan i all evighet så det är ju ändå skönt att få lov. Och sen till hösten börjar jag på en helt ny skolan, en helt ny klass, kanske ett helt nytt liv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0