Sommarjobbet

Har fått sommarjobb, på Ugglan. Det är ett ålderdomshem, för de som inte vet det.. :P
Tror att det kan bli ganska kul, men det beror ju såklart på vilka man får arbeta med och vilka arbetsuppgifter man får och så.. Och så kommer det ju att bli väldigt varmt därinne, eftersom man inte kan vädra för då fryser gamlingarna.. ;P Men det får väl funka ändå.. ^^
Tidigare år har jag alltid jobbat på min fasters klädbutik, Kleda. Men nu har jag ju jobb kommunalt, och det är ju bra att prova på det också.. =) Dessutom är det lite bättre betalt, och jag behöver verkligen pengar, ska förnya typ hela garderoben innan hösten.. Får spara pengar nu, så att jag har rå att köpa en hel massa sen! Jag är inte en så som köper ett nytt plagg per vecka, handlar hellre mycket samtidigt.. XP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0