Är jag pedant?

Vissa verkar tycka att jag är helt pedant, med jag kan avslöja att jag inte alls är det.. ;P Jag tycker om att ha ordning, men ibland är allt bara allmänt stökigt.. Mitt rum till exempel.. Någon som vet hur det kan se ut när jag inte ska ha besök? När jag far till skolan varje morgon brukar det se ut ungefär som ett bomnedslag, och så städar jag för det mesta när jag kommer hem.. ;P

Jag har bildbevis på att mitt rum kan vara en katastrof! Skrivbordet är fullt av grejer (skolböcker, noter, hårgrejer, bodylotions, flöjtar, m.m.) och på golvet ligger det kuddar (ryms inte i sängen annars, ränkade för någon dag sedan att jag hade 12 kuddar.. ;P), noter, mobilladdare, batteriladdare, väskor och en massa mer..

 


Kommentarer
Postat av: Malin

hah du är inte
den ända med stökigt rum kan jag säga.

2007-11-06 @ 17:00:27
URL: http://maaalle.blogg.se
Postat av: Emmmmmmmmma

Haha, härligt! ;)

2007-11-06 @ 20:30:32
Postat av: Johanna;)

haha, nice! ;)

2007-11-07 @ 10:26:49
URL: http://johannaofcourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0