Avsluta meningar! :)

1. Jag har insett att min förra kyss var med någon jag inte tycker om idag.
2. Jag lyssnar på musik.
3. Jag pratar sanbbt och mycket.
4. Jag älskar min underbara vänner!
5. Min bästa vän(ner) är  gänget och dom jag är med i skolan.
6. Min första riktiga kyss var länge sen.
8. Jag avskyr när folk frågar  sånt jag inte hittar ett svar till.
9. Kärlek finns överallt!
10. Äktenskap är bra!
11. Någonstans, tänker någon på just mig!!
12. Jag kommer alltid att älska musik!
13. Jag är hemligt förälskad i ...............
14. Sist jag grät var för ett tag sen nu.
15. Min mobiltelefon är seeeeg
16. När jag vaknar på morgonen brukar jag alltid snooza innan jag stiger upp.
17. Innan jag går och lägger mig brukar jag läsa ett tag.
18. Just nu tänker jag på  att jag inte brukar läsa om jag kommer hem sent, typ på helgen.
19. Bebisar är helt otroligt söta!
20. Idag har jag Sjungit, spelat piano, spelat flöjt, m.m.
21. I kväll ska jag uppträda på våran lilla konsert!
22. I morgon kommer jag  plugga en massa
23. Jag vill verkligen bli  smartare och bättre på allt!


Kommentarer
Postat av: Lottie

Coolt! Får jag kopiera minigarna och ta dom i min blogg? Kram

2007-11-22 @ 14:20:07
URL: http://lottipotti.blogg.se
Postat av: Emma

Klart du får! ;D Kram!

2007-11-22 @ 14:27:34
URL: http://memmussa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0