Emma goes senil!

Okej, någonting är fel med mig nu, för jag är så otroligt glömsk! Iaf så har jag varit det den här senaste veckan! I helgen glömde jag mobilen hos Erik, igår glömde jag min häxhatt och en påse med kläder hos Kågge och idag glömde jag telefonen hos Joo. Hmm.. Smart jag är? Jag brukar ha jättebra koll på såna grejer ju! ;P Aja!
Men det var ändå klockrent när jag hade tappat bort min mobil i tisdags. Jag ringde till den från hemtelefonen:

Pip, pip
Johanna: Hallå?
Jag: ... Eh, har du min mobi...... nää, vänta nu!
Jo: Eh, okej?
Jag: Du, jag ringde fel nummer! Jag skulle ringa till min mobil! Oj..
Jo: Haha, bra!
osv.

Idag när jag kom hem från Johanna visste jag inte vart min mobil var så jag ringde från hemtelefonen:

Pip, pip
Johanna: Eh, hallå?
Jag: Hej! Har du min mobil? Eller förresten, vilket nummer ringde jag till? Pratar du i din eller min mobil?
Jo: Haha, det är din!
Jag: Eh, jaha, okej.. Glömde jag den hos dig?
osv.

Emma goes really senil! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0