En gång i tiden var jag en hästtjej.

Idag har jag varit med Linn och vi var i stallet! Det var jättelängesen jag var i stallet sist och det var faktiskt rikitgt kul! Quandida är världens finaste häst! Det var kul att ta hand om henne! :D Sen så fick jag rida också, det var väldigt länge sen jag red sist, så det var verkligen kul! :D Lite läskigt i början, men efter ett tag började jag vänja mig igen! Det var riktigt kul faktiskt! :D Fast jag vill inte börja om att ta lektioner, för det tar så mycket tid, och så är det otroligt dyrt då man inte har ett väldigt stort intresse..Men att kunna följa med Linn och rida på hennes Quandii är ju aldrig fel! :D
För ett par år sedan var jag en rikitg hästtjej! Jag nästan bodde i stallet! Jag var där nästan varje dag och jag hade en sköthäst som jag tog hand om ett par timmar ungerfär 4 dagar/vecka.. Nu fattar jag inte hur jag kunde ha tid med det då, för nu finns det ingen chans att jag skulle hinna! Jag helt enkelt kommit ifrån det här med stall och hästar en aning..

image103

Suddig och gammal bild, men det är iaf Quandida och Linn! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0