Ensembledagar!

Igår och idag är det ensembledagar för musikestetare och kulturare. Det har varit jättekul! :D Att ägna två hela dagar till musik borde man göra oftare! Har sjunigt, spelat piano och altflöjt och en massa annat skoj!
Ikväll ska vi ha en lite nkonsert.. För så hur det går! Jag och Maria ska spela en grej på altflöjt som jag alltid tjorvar bort mig på, och det kommer inte att låta så bra.. Men jag har kommit på en bbra lösning: Om jag är helt lost så kan jag sluta spela istället för att spela fel.. Och så kan jag LÅTSAS spela, hahah! Klockers! :D Får väl se hur det går!
Ska snart tillbaka till skolan och börja ställa iordning grejer inför konserten. Fixa med sladdar och intrument och sånt.. Det blir nog bra! :D


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0