Frågor å svar..

- Vilket är det mest pinsamma band du lyssnar på?
Haha, jag lyssnar inte på några pinsamma band! Iaf tycker inte jag det! xD

- Hur många timmar har du suttit mest vid datan?
Har nog aldrig suttit mer än två timmar.. ;P

- Vilken färg har din cykel?
Har ingen cykel.. :P

- Blondin eller brunett?
Haha, jag har varit båda, men trivs dock bäst som brunett! ;D Alla tror ju att man är dum om man är blond! :O

- Vilken färg har du på texten på msn?
Blåå!

- Vilket stjärntecken är du?
Tvilling..

- Vad åt du senast?
Ett äpple! :)

- Har du en diskmmaskin?
Mina föräldrar har då det!

- Rakar du av dig dina ögonbryn?
Haha, nää, så onödigt! xP

- Har du husdjur?
Nää.. Har haft hund och fiskar, men nu har inga djur.. ;P Eller räknas dammråttor?

- Vilket smeknamn gav din mamma dig som barn?
Mamma har alltid kallat mig för Emma, eller ibland Memmsan. Pappa kom dock på "Memmussa" så det är så jag har fått det namnet.. ;P

- Är du kär i någon just nu?
Haha ;)

- Har du brutit på tyska för att imponera en kille/tjej?
På tyska?!? Nää, knappast, jag kan knappt säga nåt på tyska! ;P

- Har du sagt "lol" under samlag?
Nää.. Jag använder inte det ordet överhuvudtaget.. ;P

- Har du ätit godis för 100 kr själv på en kväll? Ärligt?
Hahah, nää, men kanske på en vecka! :O

- Är du beroende av?
Musik, vänner.. Och en massa annat! ;P

- Vad har du för fobier?
Jag är jätterädd för spindlar! :O

- Berätta detaljerat om det äckligaste du någonsin ätit?
Oj, jag kommer inte ihåg.. Men jag åt då sand och snö när jag var liten, och det är ju inte så fräscht direkt! :P

- Hur lång är du?
1.73 :)

- Om du var ett verktyg skulle du vara?
Haha, jag vill inte vara ett verktyg!

- Varför just det verktyget?
Vill fortfarande inte vara ett verktyg.. ;P

- Vad har du som ingen annan har?
Jag är jag. Det finns ingen annan som är så bra på att vara jag som jag är! ;D

- Vilken mobil har du?
SonyEricsson z530i

- Vem var den senaste du fick mms av?
Kommer inte ihåg.. Men det var nog Johanna..

- Vem var den senaste du fick sms av?
Ida!

- Vem ringde dig senast?
Min mama!

- Är du förlovad?
Näärå!

- När duschade du senast?
Igår ;)

- Vem tänker du på just nu?
DIG! ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0