Halloweenfesten hos Kågge! ;D

Det var jättekul att vara hos Kågge igår! Dom hade gjort jättefint med allt! Det var spindelväv och spindlar överallt! (Tur att det itne var riktiga spindlar, för då hade jag inte överlevt. Seriöst.) Och så godis och annat gott!
Vi lekte "Lönnmördaren" en version av "Maffian". Det var kul! ;D Sen gick vi en tipsrunda ute med skräcktema! Vi skulle gå två och två och jag gick med Erika. VI kunde kanske hälften av frågorna.. ;P Men det var ju ganska svåra frågor om man inte ser så mkt på skräckfilmer, vilket jag itne gör.. Bara ibland, och då måste jag ha en massa kompisar med för annars blir jag så grymt rädd! Men men, vi såg iaf en skäckis efter tipsrundan å de. Vi såg på "Them". Den var bara läskig ibland, men det vr lite jobbigt för man var hela tiden beredd på att något hemskt skulle hända men det hände nästan aldrig nåt, så jag satt helt spänd hela tiden och förberedde mig på att dyka in bakom min häxhatt för att slippa se. ;P Och sen så fort något hände så skrek jag.. Fast det brukar vara så.. ;P

Sen åkte vi hem med Per och jag halvsov hela vägen hem.. ;P

           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0