Hej jag heter Emma och jag är alkoholist.

Har varit på sinnesrogudstjänst, dvs en gudstjänst där i princip alla är eller har varit missbrukare. Dramagruppen medverkade med en liten grej som handlade om ljus och mörker.. Det gick ganska bra! Jag skulle säga:


Och då, när ljuset var som klarast

och livet var som bäst

tillsammans med hela mänskligheten

jagade vi skuggor och

ställde oss i mörkret.


Sen sjöng E-kören! Det var våran premiär haha! E-kören består av Emma, Emmy, Erika och Josefin (hon heter dock Elin i andranamn! xD). Vi sjöng bara en låt och det gick rätt bra.. Dom som lyssnade tyckte iaf att vi var suktiga även om vi kanske hade kunnat göra bättre, men men..


Man kände sig lite vilse när dom som pratade sa: "Hej jag heter *namn* och jag är alkoholist och narkoman" och dom andra svarade "Hej *namn*" haha! Inte direkt det jag är van vid.. ;P Det kändes bäl ungefär som att vi var enda nykteristerna på ett AA-möte.. ;P


Hej jag heter Emma och jag är alkoholist.

image101

Om någon undrar så är det en lokaflaska jag håller i, men jag såg rätt knall ut.. xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0