Jul jul strålande jul.

   Julen börjar komma allt närmare nu! Ska försöka hinna med att julpynta lite idag eller imorogn, och dom som har sett mitt rum när jag har julpyntat är mkt medvetna om att jag verkligen är amitiös när det gäller pyntning! Vi får väl se hur amitiös jag orkar vara i år... :)


       
Tyckte att det här var ett
fint julpynt!!! :D


  Finns det något bättre sätt att få julstämning på än att sjunga julsånger med kören? Igår hade vi Accent-övning och övade inför söndag (då vi ska sjunga på efs kl 11) och inför julcaféet som vi ska ha tillsammans med storbandet nästa torsdag. :) Jag måste bara säga att det låter bättre och bättre när accent sjunger, dom har blivit hur duktiga som helst! :D Jag tror att julcaféet kommer att bli jättebra! :D

   Jag längtar grymt mkt till jullovet! :D Vi ska troligtvis sjunga på Ärligt Talat lördagen två dagar före julafton. Mkt trevligt! :D Julafton tror jag att vi ska vara hos mormor, vilket var rätt länge sen. Det brukar alltid bli så att vi bjuder hem släkten till oss på jul, men det är ju kul med lite variation också, och mormor brukar alltid laga jättegod mat! (Iof inte så konstigt eftersom hon jobbat som mattant, haha! :D). Och så får man ju julklappar också!! (Vilket påminner mig om att jag måste köpa julklappar till alla också.. hmm.. svårt.. men släktingarna kan iaf få en skiva med nå låtar jag har spelat in.. För dom tycker ju att jag är bra även om jag inte tar en enda ton rätt, så det är väl rätt lugnt faktiskt! xD)

Det här vill jag ha i julklapp! 
              
Jul-navelsmycke       Den här telefonen

Och en massa annat!


   Nu ska jag ta och plugga lite franska.. :( En sak som inte är bra med julen är all stress före, eftersom det är en massa prov och inlämningar hela tiden.. Men men, det är bara at kämpa på! (:

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0