Lördag, söndag osv.

Lördagen gjorde jag inte så mkt på dagen.. Typ pluggade en del och sjöng och spelade piano.. Klockan sju var det Ärligt talat på forum. Det var kul! Dennis, Olle m.fl. använder alltid ord som "ruggit bra" eller "grymt", haha! Jag diggar dom! Och så sjöng Ingrid och Marianne (visst heter dom så?) en massa bra låtar! En del låtar hade hur bra texter som helst! :)
Efter Ärligt talat skulle vi fara till Erik eftersom han fyllde år då! :D Först for vi till kp för att hyra film, och sen visste vi inte riktigt hur vi skulle ta oss till erik.. vi tänkte gå, men s¨stod pappa med bilen utanför kp för han hade hämtat Linus, Andreas och Julia där, så då fick jag, Emmy och Oscar tränga ihop oss i bilen.. Jag och Emmy fick sitta i kofferten och mitt huvud tog i taket.. ;P Tror jag börjar bli för lång! :O Vi satt iaf och hade lite allsång i bilen! Det började med att jag och Emmy sjöng "I believe I can fly, I belive I can touch the sky...." och så började dom andra sjunga med.. Haha, det var rätt kul, men vissa (jag nämen inga namn, men jag syftar på min lillebror.. ;P) är ju så tondöva så det låter inte så bra.. Men ändå! :D
Hos Erik pratade vi om en massa olika grejer.. Jag, Emmy, Ingrid och Erika pratade om julkalendrar bland annat! ;) Och så fikade vi, såg film, osv. Det var riktigt trevligt! ;D

Idag har min family haft mötesledning på efs, och även serveringen.. Jag läste pålysningarna på mötet.. (Jag sa till pappa igår; jag kan ju läsa upplysningarna! Pappa; pålysningarna? Jag; Jag menade det! ;)). Emma och Johanna sjöng om dom var jätteduktiga som vanligt! Det var ett jättebra möte! :D
Sen stod jag i serveringen med Erika, pappa, Karin och Ulf, och jag serverade kaffe medan dom andra gjorde andra grejer.. Sen hjälpte jag till med lite annat när alla utom vi hade farit.. Städning å grejer.. :)

Sen har jag itne gjort så mkt.. Pluggat lite franska och lyssnat på musik å så.. :) Eller, jag, Erika och mama for till ica, men vi orkade itne vänta på mamma, för hon handlar så länge, så vi gick hem.. ;P Vi sa till mamma att vi skulle gå, men sen ringde hon när vi var typ vi ishallen och trodde att vi var på ica.. ;P Bra minne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0