MusT!

Har varit på must i helgen! Det var faktsikt riktigt kul! ;D Är ju inte så jättebra på att spela altflöjt, men det gick ändå ganska bra.. Jag har lärt mig en massa och när det var för svårt improviserade jag lite egna stämmor.. Jag hörs ju ändå inte så mkt, så det var väl rätt lugnt! Och jag var den enda som spelade altflöjt så.. ^^ Haha! Men vi hade jättekul även när vi inte spelade! Det fanns nå fritidsledare som höll i nå lekar och sånt, men det skolkade vi från, för vi orkade helt enkelt inte vara med.. Och så tror jag faktiskt att det var lite mer anpassat efter dom yngre där.. Jag var ju typ äldst.. :P Men vi gjorde annat skoj då istället! :D
På fredagkvällen var det bio i aulan, men vi låg på någons madrasser hos killarna och såg på en film som Simon hade med sig istället. Den var rätt bra, men jag var inte så koncentrerad på att kolla på filmen.. Låg mest och skrev sms och så.. Och efter ett tag gick jag ut och pratade i telefon ett tag. Men det var kul iaf! :D
Vi skulle sova kl elva. Ha. ha. ha. Halv tolv gick jag och skulle duscha. Tjejernas duschar fanns i en stuga typ precis utanför där vi bodde, så jag gick ut dit och tryckte in koden. SKulle precis öppna dörren när nån visade sig i fönstret. Det var en kille. I tjejernas dusch. Jag vågade inte duscha där, så jag gick in i det stora huset igen och duschade i killarnas istället.. xD
På lördagen spelade vi en hel del, lite jobbigt, men säkert bra, för man blir ju då iaf bättre och bättre! :D Sen på kvällen var det "disco", haha, skojsigt! Alla småbarn sprang omkring och hade jättekul och dansade limbo och sånt.. Och jag och Erika dansade med Börje! Haha, han var jättekul! :D Fast under den mesta tiden då discot var satt vi i en soffa och pratade om en massa.. Men det var kul! Och sen var vi i aulan och sjöng lite.. Först var det jag, Erika, Amanda och Viktoria som sjöng, sedan kom Alex (en kille som var bra på att spela gitarr å bas :D), Karl, Erik, Therese och en liten kille som jag inte vet vad han heter.. Det var kul! :D Therese sa "Åhå, du har hittat ett ragg" till mig när jag satt med Alex och bad han spela nåt på gitarr för mig. Det var ju inte riktigt så jag såg på situationen, och Alex hörde ju att hon sa det. Sen dess hr han tittar på mig och lett. Ha. ha. ha. Men men, så kan det gå! ;P
På söndagen hade vi våran avslutningskonsert, det gick inte så bra för mig att sepla på alla låtar, men jag låtsades helt enkelt, jag hördes ju ändå inte bland alla andra instrumnet! xD
Det var lite tråkigt att sluta lägret, eftersom det var på söndagen jag börjdade lära känna mer folk och det var jättekul att prata med dom! Hoppas man får träffa dom nån mer gång, för vi hade riktigt kul! ;D

Bilder kommer snart till pixbox och bilddagboken! ;)


Kommentarer
Postat av: charming man

godmorgon.

2007-11-27 @ 10:20:47
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Elin

hihi, när jag såg ditt inlägg tnkte jag ååå julmust... hihi

2007-11-27 @ 10:33:38
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0