Om det gick att vrida tillbaka tiden...

Läste frågan: Vad skulle du ändra på om du fick vrida tillbaka tiden en gång? Och jag tänkte försöka svara på det..
Vad skulle du ändra på om du fick vrida tillbaka tiden en gång?
Det finns otroligt mycket som jag skulle vilja ändra på i mitt förflutna, en massa saker som jag ångrar.. Men trots att man borde lära sig av sina misstag så gör man om samma sak en massa gånger och får bara ångra sig ännu mer. Jag är medveten om misstag jag har gjort och jag är medveten om att jag kommer att göra fler misstag som jag kommer att få ångra. Egentligen skulle jag alltså vilja vrida tillbaka tiden en massa gånger! Det är i alla fall första tanken. Om man tänker efter ett tag kan man komma på att om inte jag gjort alla misstag jag gjort så skulle jag itne vara den jag är idag. Det är tack vare hur jag levt mitt liv som jag här idag. Visst, jag har gjort mycket dåligt, men om jag itne hade gjort det så hade jag inte vetat när jag gjort det rätta. Man kan inte leva ett liv utan snedsteg och misstag, för ingen är perfekt. Den perfekta människan existerar inte, och det är nog alla medvetna om, ändå blir man lätt förkrossad när man gör fel.
Jag vill helt enkelt inte vrida tillbaka tiden, även om jag ångrar en massa. Det skulle bara leda till mer probem i så fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0