Onsdag å torsdag.

Onsdag var en helt okej dag! :) Först skola. Svenska (grupparbete med Christoffer och Johanna, väldigt kul faktiskt! ;D), EOS (Började spela in min nya skiva! :D Jag vet inte om studiogubben kände igen mig eftersom han berättade allt som han berättade för typ ett par veckor sen också, men men, bättre att veta för mkt än för lite!), sen musiklära och gehörslära (bland de roligaste lektionerna som finns helt enkelt! Gunnar är en av mina absoluta favoritlärare! Helt klart! :D), film ("En obekväm sanning" jag hann dock bara se halva.. ;P), utvecklingssamtal (Det gick faktiskt mycket bättre än vad jag hade hoppats på! Det var itne ala lärare som skrivit omdömen och några skrev att dom inte kunde ge omdöme i form av betyg eftersom vi inte hunnit göra så mkt, men jag fick veta betyg i hmm.. fyra eller fem ämnen varav jag hade ett starkt vg och resten mvg. Inte tokigt alls! :D).

Resten av onsdagen gick åt till att plugga (engelska prov torsdag ;P), men också till att vara på dramagruppen, vilket var jättekul som vanligt! :D

Torsdag var jag i skolan... Först sånglektion (gick rätt bra, men jag har en konstig låt i läxa.. Hmm.. ;P), matte (några fick veta vad dom fick på förra provet, och jag får troligtvis veta idag! :D), pianolektion (Haha, har fått JingleBells i läxa! :D Älskar julen! :O), EOS (Studion!! Har spelat in "Right here right now" klart nu.. Tror jag iaf.. Kanske finns nåt jag kan ändra på sen, vi får väl se.. :D), engelska (PROV! Usch usch, tycker inte om prov.. Men jag tror att det gick hyfsat iaf.. ), estetisk verksamhet (Musik! Spelar piano till Hotel California.. Gjorde bort mig lite och spelade i fel tonart, men annars gick det väl bra! Vi bytte tonart efter ett tag så att sångarna skulle få det lite lättare, men jag spelade den gamla tills jag kom på att det itne lät så bra.. ;P Smart!!)

Sedan hade vi Accentövning klockan sju. Det gick jättebra! :D Vi hade nya stämmor som alla skulle lära sig och efter att övningen var slut kunde alla sina nya stämmor! Det lät jättebra när dom sjöng! Det är en trestämmig julsång. Helt fantastiskt! Ni är bäst! Okej? Älskar er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0